Δικαίωμα επιστροφής ( υπαναχώρησης )

Ο πελάτης έχει το δικαίωμα να επιστρέψει ολόκληρη την παραγγελία ή μέρος της, εντός προθεσμίας 14 ημερών από την ημερομηνία που θα την παραλάβει.
Σε αυτήν την περίπτωση ο πελάτης οφείλει να επιστρέψει το προϊόν ακριβώς στην κατάσταση που το παρέλαβε, με όλα τα εξαρτήματα , των εντύπων που το συνοδεύουν(απόδειξη, τιμολόγιο κ.λπ.) και τη συσκευασία του σε άριστη κατάσταση. Η επιστροφή του προϊόντος γίνεται δεκτή, εφόσον και μόνον εάν ο αγοραστής έχει εξοφλήσει στην εταιρία τα έξοδα αποστολής και επιστροφής του προϊόντος.
Η επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη, θα γίνεται με τον ίδιο μέσο με το οποίο είχε γίνει η αρχική είσπραξη.
Ο πελάτης θα πρέπει να αποζημιώσει την εταιρεία αν έκανε χρήση άλλη από εκείνη που είναι αναγκαία για τη διαπίστωση των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας του προϊόντος. Η διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών θα πρέπει να γίνει με βάση την πληροφόρηση που παρέχεται πάνω στην εξωτερική συσκευασία κάθε προϊόντος, καθώς και τις συμπληρωματικές πληροφορίες που παρέχει η εταιρεία χωρίς να ανοιχθεί η συσκευασία των προϊόντων. Ο πελάτης οφείλει να αποζημιώσει την εταιρεία εάν ανοίξει τη συσκευασία ή θέσει σε λειτουργία το προϊόν διότι η αξία του αυτομάτως μειώνεται καθώς το προϊόν χαρακτηρίζεται ως μεταχειρισμένο .

Εξαιρέσεις επιστροφών

Προϊόντα για λόγους υγιεινής και τα οποία έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση, όπως τα είδη προσωπικής φροντίδας (ενδεικτικά ξυριστικές – κοπτικές – κουρευτικές μηχανές, βούρτσες, ψαλίδια κουρέματος, πένσες κ.α.).

Επιστροφές ελαττωματικών προϊόντων

Στην περίπτωση που διαπιστωθεί ότι το προϊόν έχει ελάττωμα, εφόσον αυτό βεβαιωθεί από την εταίρα μας ισχύουν τα ακόλουθα:

  1. Η επιστροφή του προς αντικατάσταση προϊόντος θα πρέπει να γίνεται μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν και πλήρη τη συσκευασία του.
  2. Η εγγύηση παρέχεται για περιορισμένο χρονικό διάστημα. Μετά το πέρας της περιόδου αυτής ή επισκευή η αντικατάσταση των προϊόντων είναι δυνατή με επιπλέον χρέωση.
  3. Η επιστροφή των προϊόντων θα πραγματοποιείται μέσω courier, πρακτορείου ή στο κατάστημα μας. Στις περιπτώσεις επιστροφής μέσω courier και πρακτορείου, o πελάτης βαρύνεται με τα έξοδα της αποστολής ενώ η εταιρεία βαρύνεται με τα έξοδα αποστολής του αντικατασταθέντος ή επισκευασμένου προϊόντος.
  4. Εφόσον υπάρχει διαπιστωμένο ελάττωμα, πραγματοποιείται η επισκευή, ή αντικατάσταση του προϊόντος. Σε περίπτωση που δεν είναι δυνατή η επισκευή του προϊόντος και δεν μπορεί να βρεθεί άλλο προϊόν αντίστοιχο ή ίδιας αξίας για την αντικατάσταση, θα ακυρώνετε η συναλλαγή και η επιστροφή των χρημάτων της αρχικής αγοράς θα γίνεται με τον ίδιο τρόπο με τον οποίο είχε πληρώσει ο πελάτης.
    Στην περίπτωση πληρωμής με μετρητά, εάν ο πελάτης είχε επιλέξει την “παραλαβή από το κατάστημα”, θα γίνεται με επιστροφή των χρημάτων του από το κατάστημα. Σε περίπτωση πληρωμής με τραπεζικό έμβασμα θα πραγματοποιείται αντίστροφο τραπεζικό έμβασμα από τους λογαριασμούς της εταιρείας προς τον πελάτη.
    Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν ελλιπή ή με φθορές η εταιρία έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων και να προβαίνει σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής του αυτής έναντι του πελάτη.

Για όλες τις παραπάνω περιπτώσεις πριν από κάθε επιστροφή, συνίσταται να προηγηθεί συνεννόηση με το τμήμα παραγγελιών στο 210 8222040.